Erimielisyyksiä häiden järjestelemisessä

Voisin kertoa häiden järjestelemiseen liittyvistä "erimielisyyksistä", mitä mulla ja Visalla on.

Mä haluaisin tehdä asioita ajoissa. Ens vuoden lopussa ei tulis niin hirveetä kiirettä, häihin käytettävä rahasumma vähän jakautuis, ettei koko häitä tarvi talvella 2018-2019 maksaa ja näin pois päin. Visahan on ehdottomasti eri mieltä. Hänen mielestään nimenomaan ens vuoden syksyllä on hyvä järjestellä häitä (puolessa vuodessa, toim huom). Mukavampi säästää nyt rahaa ja maksaa kaikki kerralla, eikä kaikkia kaappeja täyttää hääkrääsällä jo nyt.

Tää on ollut pitkään meillä erimielisyytenä, sillä mä tykkäisin mässäillä hääjutuilla ja paljon ja Visa taas on käytännöntyyppi, että ei ei ei, ei voida suunnitella tai haaveilla näin paljon etukäteen. Ollaan nyt lopulta päädytty suht yhteisymmärryksessä lopputulemaan, että keväällä, kun toivottavasti muutetaan isompaan asuntoon, niin mä saan ruveta keräämään sitä hääroinaa ihan onnellisesti kaappeihin ja Visa ei saa inistä asiasta.

Tällä hetkellä siis odotan kovasti muuttoa ja sen jälkeen lähtee sellanen häätavaroiden hamuaminen, ettei Visa tiedäkään mitä se on irti päästänyt, kun alussa hillitsi mua, hih! :D

Viimeinen yhteiskuva ennen kihloja, iik! <3

Kommentit